12 listopada 2016

Świąteczna lista wymarzonych prezentów

Ze sklepowych półek zniknęły już znicze i sztuczne chryzantemy, a zaczęły pojawiać się światełka choinkowe, bombki i świąteczne wyroby z wątpliwej jakości czekolady. Pewnie każdy z nas widział już na fejsie post z linkiem do Last Christmas (a jeżeli nie, to zapraszam tutaj), który miał być tym otwierającym świąteczny sezon, a okazał się być jednym z dziesiątków. Święta zbliżają się nieubłaganie, a w głowie każdego z nas kłębią się dwa coroczne pytania - co kupić najbliższym i co zażyczyć sobie jako prezent.

Na pierwsze pytanie jeszcze długo nie będę znała odpowiedzi. Część zakupów robię, zanim wszyscy wpadną w świąteczny szał i zalęgną się na całe dnie w galeriach handlowych, ale nie mogę powiedzieć, że nigdy nie kupuję prezentów na ostatnią chwilę. Bo robię to co roku i co roku obiecuję sobie, że to już więcej się nie powtórzy. Szanuję za to czas swoich bliskich, dlatego przygotowałam zawczasu listę rzeczy, o których marzę (i mam cichą nadzieję, że któreś z nich zupełnie przypadkiem znajdzie tę listę i się nią zasugeruje).

T-SHIRT  | BUTY | LAKIER HYBRYDOWY |  WOSK ZAPACHOWY |  KREDKI | MONITOR AKTYWNOŚCI

T-shirt
Miłość od pierwszego wejrzenia, odkąd przypadkowo trafiłam na stronę Poketów. Jako miłośniczka psich memów i shiba inu nie mogłam przejść obojętnie obok koszulki, w której kieszeni siedzi słynny Pieseł. Zwłaszcza jeżeli pieseł do miłych nie należy i pozdrawia oglądających środkowymi pazurami.

Buty
Odkąd kupiłam swoją pierwszą parę vansów, nie wyobrażam sobie nie mieć w danym momencie żadnej w szafie. Dla mnie to uniwersalny model butów pasujący do każdego modelu spodni i, o zgrozo, sukienek. W tych brokatowych ze zdjęcia zawsze marzyło mi się iść do ślubu, a skoro niedawno na moim palcu zagościł pierścionek, mogę zacząć przekładać swoje marzenia na plany.

Lakiery hybrydowe
Zażyczywszy sobie na urodziny lampę LED nie spodziewałam się, że całkowicie porzucę normalne lakiery na rzecz tych hybrydowych. Od tamtego czasu obiecuję sobie, że w końcu zacznę powiększać swoją kolekcję, ale wciąż jestem posiadaczką zaledwie dwóch kolorów. W pierwszej kolejności marzy mi się biały i czarny, jako te najbardziej uniwersalne odcienie, ale na dobrą sprawę z każdego będę się cieszyć. W końcu nie można mieć za dużo lakierów.

Woski zapachowe
W woski Yankee Candle wkręciłam się dokładnie rok temu, kiedy to z okazji świąt sprawiłam sobie kominek i zestaw kilku świątecznych wosków. Dzisiaj moja kolekcja jest o wiele skromniejsza, bo regularnie wypalam swoje zapasy, a za to rośnie lista moich wymarzonych zapachów. Ten ze zdjęcia to jeden z wielu, na jakie poluję.

Kredki
Szał na kolorowanki dociera do mnie bardzo powoli. Mam tylko jedną książkę i jeden zestaw kredek - niestety akwarelowych, których szkoda mi używać do bazgrania po kolorowankach. Na kredki ze zdjęcia choruję od dawna ze względu na nasycone kolory, możliwość cieniowania oraz blendowania. A poza tym wyglądają ładnie, co w wielu kwestiach jest dla mnie najważniejszym argumentem skłaniającym do zakupu.

Monitor aktywności
Zawsze uważałam, że kupowanie profesjonalnego zegarka sportowego jest bezsensowne dla kogoś, kto - podobnie jak ja, chciałby jedynie mieć kontrolę nad swoją aktywnością w ciągu całego dnia. Z drugiej strony opaski monitorujące i smartbandy nie przekonują mnie, bo często nie dają sobie rady z tym, co powinny robić idealnie. Na monitor-zegarek ze zdjęcia jestem zdecydowana od dawna, bo jeśli wierzyć recenzjom, daje sobie radę z tym wszystkim, co robią sportowe opaski, a do tego można go używać do treningów. I wcale nie chcę go mieć dlatego, że nic innego nie jest mnie w stanie zmotywować do regularnego biegania. W ogóle.


A jakie są Wasze wymarzone prezenty?



25 komentarzy:

  1. Ja w zeszłym roku dostałam między innymi cienkopisy do moich kolorowanek antystresowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienkopisów u mnie zawsze pod dostatkiem, ale nie lubię tego jak przebijają na drugą stronę kartki, która w książkach z kolorowankami jest z reguły dosyć cienka ;c

      Usuń
  2. ja tez wolę robic zakupy wcześniej, przed wszystkimi w spokoju :)
    kocham Yankee Candle, marzy mi się w tym roku duża świeczka pod choinkę

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża świeca też jest gdzieś tam w moich planach zakupowych, ale nie znalazłam jeszcze zapachu, który byłabym w stanie palić tak długo.

      Usuń
  3. W sumie to nie wiem, co bym chciała dostać:)
    Wolę dawać innym prezenty niż dostawać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawić sobie na święta wosk - kominek już mam, ale bez wosku nic z nim nie zrobię :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak kredki świetne, jeśli ktoś lubi rysować/kolorować to prezent idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chcę dostać książkę Michała Piróga. Uwielbiam go :)
    Ale ten monitor aktywności też jest super.
    Zapraszam do mojego świata --> Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje swiateczne wymarzone prezenty przekraczaja chyba kazdy budzet, ale jakies drobne upominki tez sie znajda.
    Ja w tym roku postanowilam ze kupie przyjaciolce kilka case'ów na telefon bo praktycznie ich nie ma, a ja akurat nie moge sie oprzec kiedy widze jakies piekne.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciała dostać taki słodki kombinezon jak na przykład jednorożca, po prostu je kocham <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam woski z Yankee Candle i mam ich sporo ale dobrego nigdy za wiele :D Teraz bym chciała wypróbować woski z Kringle Candle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie wiem co chcę dostać na święta, bo uważam że do tego to jest jeszcze dużo czasu. Znając życie zakupy będę robić dopiero na ostatnią chwilę.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm ja moglabym dostac mase ksiazek badz jakies ladne perfumki ;3

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam manię na punkcie kolorowanek i szukam idealnych kredek, mam nadzieję, że w końcu coś znajdę :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy taki post w tym roku. Ja już powoli czuję święta. Tak naprawdę to nie wiem jeszcze co chciałbym dostać. Pewnie też o tym zrobię post. Bardzo spodobał mi się twój blog, odstaje on jakościowo od innych. Przed chwilą czytałem twojego posta pt."Dlaczego nie warto zakładać bloga" i powiem ci jestem pod wrażeniem. Zaobserwowałem :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudowna wishlista :) sama mam manię na Yankee Candle
    kolekcjonuję samplery, na razie mam siedem sztuk ale moja
    kolekcja ciągle rośnie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też zrobię na bloga taki post z nadzieją, że ktoś z rodziny go przeczyta i przynajmniej kupi mi trafione prezenty :D Do czasu gdy sama na siebie nie zarabiam, mam z rodziną umowę, że nie kupuję prezentów, lecz zawsze własnoręcznie staram się coś wykonać :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Odpowiadam na każdą obserwację.
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to dziwne ale nie mam bladego pojęcia co chciałabym dostać. Możliwe, że jest to spowodowane tym, że bardziej przejmuję się co kupię innym niż tym co dostanę. Ale po chwili namysłu myślę, że miło by było dostać jakieś ubrania. Obserwuję :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo nie lubię jak ktoś kupuje mi ubrania :< Często nie są w moim guście... Ale gdy wybiorę sobie np. bluzkę to jest spoko :D W tym roku czekam na gitarę i hmm nie wiem co tak naprawdę jeszcze bym chciała. Może właśnie kolejne kredki byłyby dobre, bo również mam tylko akwarelowe.
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na post :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa lista życzeń :). Bluzkę i buty sama chętnie bym przywłaszczyła :D. Osobiście jeszcze nie mam pomysłu na to co chciałabym dostać, ale cieszę się, że święta są już tuż, tuż. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkąd kupiłam sobie lampę, sama poluję ciągle na lakiery hybrydowe ale ich cena mnie przeraża, patrząc na to że chciałoby się mieć całą kolekcję :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam wymarzonych prezentów. U mnie w domu się 'tak nie bawimy'. Po prostu spędzamy razem święta i tyle. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna lista, zastanawiam się, czy powinnam stworzyć własną. T-shirt jest boski!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń